صندلي تالار و مبل تالار +عكس /خريد و فروش صندلي تالاري

خريد و فروش صندلي تالار /فروش اقساط صندلي
آوریل 2, 2018
خريد و فروش صندلي تالار / جديد ترين مبل تالار
می 10, 2018
Show all

صندلي تالار و مبل تالار +عكس /خريد و فروش صندلي تالاري

سعید سمیعی ۰۹۱۲۶۳۸۳۸۴۸تولید تجهیزات تالار مشمول ملزومات دکوراسین جهت محوطه تالار ودارای باکس ورودی میز کویین و میز تجهیزات تولیدی دکوراسیون تالار شامل بک گراند پشت جایگاه عروس و دیوار های دیوار های تالار طراحی میگردد همچنین برای راه روهای تالار پذیرایی یا تالار باغ کاربرد دارد . همچنین بهترین مشاوره دیزاین تالار خود را از ما بخواهید . مشتریان میتوانند از خط تولید بازدید و پس از اطمینان محصول را با گارانتی خریداری کنند . تجهیزات تالار سمیعی تولید کننده جدید ترین میز و صندلی و انواع مبل ها، کاور صندلی تالار، ورودی عروس داماد ، جایگاه عروس ، تولید جای میوه و شیرینی، شمعدانی ،کاپ .رنگ طلایی یا استیل با بشقاب ملامین و فلزی ارتفاع حدود ۴۸ تا ۵۰ سانت برای میز تالار سه طبقه جای میوه ، جای شیرینی، جای گل ، شمعدان کیفیت در محصولات به وضوح مشخص است .فریم صندلی تالار با ۲ سال ضمانت و درنگ ها و مدل های متنوع . از مرغوب ترین پارچه جهت تولید روکش های صندلی استفاده شده و پارچه این کاور ها چروک و لک نمیشوند و پس از شست شو سریع خشک میشوند و نیازی به اتو ندارند و بسیار مقاوم هستند . تجهیزات تالار سعید سمیعی .

به زودی ۲ نمونه صندلی جدید که در کشور چین تولید می شد برای اولین بار در ایران با کیفیت ۱۰۰ درصد بالاتر از چین به خط تولید اضافه میگردد.

با ۲۰ سال سابقه درخشان در عرصه تالار خدمت شما هستیم. ارسال به همه نقاط کشور .

شماره تماس : ۰۹۱۲۶۳۸۳۸۴۸

سمیعی ۰۹۱۲۶۳۸۳۸۴۸

تولید جدیدترین صندلی مبله تالار و تجهیزات تالار ، کاور صندلی تالاری ، با ۲۰ سال سابقه . جدیدترین مدل کاور صندلی تالاری را از ما بخواهید .فریم صندلی تالاری با سه سال ضمانت تعویض در رنگ ها و طرح و مدل های جدید و به روز . این یک موقعیت استثنایی است از دست ندهید.. چندین مدل میزهای تالاری که تمام سلیقه هارا در بر میگیرد . صندلی تالاری با مدل های زیبا و طراحی شده توسط کارشناسان مجرب که تالار و سالن های شمارا بسیار زیبا میکند . تنوع در رنگ و مدل های صندلی و مبل های تالاری سبب شده که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند . ما یکی از تولید کنندگان بزرگ در عرصه تالار هستیم . که تنوع در محصولات به وضوح مشخص است و هر سلیقه ای را راضی نگه میدارد . باسابقه دیرین و درخشانی که ما داریم این را به همه مشتریان خوبمان ثابت کرده ایم .

نگران دیزاین تالار های خود نباشید . با کم ترین هزینه بهترین خدمات را به شما ارائه میدهیم. دیزاین جایگاه عروس داماد و سالن های شما زیر نظر بهترین دیزاینر تالار های ایران .

کارخانه ی مادر واقع در فاز ۲ اندیشه میباشد . و قابل ارسال به تمام نقاط کشور . ما از قدیمی ترین تولید کننده تجهیزات تالار هستیم.

با ما باشید .

میتوانند از خط تولید بازدید و پس از اطمینان محصول را با گارانتی خریداری منمایند

درباره ما

تجهیزات تالار سمیعی تولید کننده جدیدترین میز وص ندلی ، ورودی عروس داماد ، جایگاه عروس ، تولید جای میئوه شیرینی و شمعدونی و تولیدی کاور و روکش صندلی که تمام این محصولات زیر یک سقف تولید میشود
سمیعی ۰۹۱۲۶۳۸۳۸۴۸

در ضمن عرض میکنم ما تولید کننده هستیم و شما کاملا و شفاف روند تولید رو مشاهده میکنید.برخی از همکاران ما نقش تولید کننده رو بازی میکنند وقتی میپرسید کجا تولید میکنید باادرس مبهم یا ورود ممنوع مواجه میشوید در صورتیکه مشتریان محترم ما هیچگونه محدودیتی برای بازدید و روند تولید ندارن همواره سعی کردیم بهترین باشیم

تولیدات ما شامل جدیدترین میز صندلی .جایگاه عروس.وردی تالار.کاور صندلی رو میزی.مشاوره ۰ تا ۱۰۰ تالار

گروه فوق حرفه ای نور پردازی و جدیدترین سیستم صوتی میباشد

هدف ما که بارها به مشتریان عریز عرض کردم هر چقدر هزینه کنید ما سعی میکنیم همون مبلغ رو دوباره به شما باز گردانیم.و بعد از خرید هم شما رو تنها نمیگزاریم خدمات پس از فروش قوی هم داریم.نقطه ضعف ما رو شما میفرمایید ما هم در اصلاح ضعف تلاش میکنیم

تلفن همراه من بطور شبانه روز در خدمت شماست

باسپاس

سعیدسمیعی

دیزاین تالار از ۰تا۱۰۰ با تضمین کاهش ۵۰درصد هزینه ای که در ذهن شماست برای

داشتن تالار مجلل نیاز به خرج کردن زیادنیست .هنر مجموعه ما .با کمترین هزینه در شهر خود بدرخشید

اعزام دیزاینر به شهر و مجموعه مجلل شما…و متاسفانه اخیرا متوجه شدم افرادی با عنوان نام سمیعی در شهرستانها یا به عنوان نمایندگی یا بعنوان اخوی معرفی میکنند. ضمنا مجموعه ما هیچگونه نمایندگی یا حتی نماینده ای در ایران ندارد

در صورت اطمینان فقط با موبایل ثبت شده زیر عکسها تماس حاصل فرمایید .

ما از قدیمی ترین تولیدکنندگان تجهیزات تالار ، صندلی ،میز،کاور صندلی تالار هستیم .
محصولات با کیفیت هستند و این به وضوح مشخص است . پس از بازدید و کسب اطمینان حاص. ارسال به همه نقاط کشور

یکی از نیاز های مهم در امر تجهیزات تالار و تعویض دکوراسیون تالار پذیرایی است دقت و انتخاب درست صندلی تالاریی و یا صندلی تالار پذیرایی است .عروس و داماد ها در زمان بازدید تالار عروسی از معیارهای مهم انتخاب تالار پذیرایی بعد از گزینه های مهم گرفتن جایگاه عروس و داماد گزینه صندلی تالار یا مبل تالاری است .تولیدی صندلی تالاری علاوه بر دوام و استقامت در برابر گذشت زمان از نظر زیبایی و ظاهر دارای جذابیت میباشد .استفاده از پارچه مبل مرغوب و درجه یک ، زیرسازی مناسب و نیز پایه های محکم و بادوام از مزیت های خرید صندلی تالار و مبل تالاری از مجموعه ماست .

صندلی تالار ی و میز تالار و مبل تالار و دکوراسیون و چیدمان فضای تالارباغ بخش عمده ای زیبایی کل تالار را در بر میگیرد و علاوه بر این صندلی تالار سبب میشود تا از فضای مورد نظر به اندازه ی کافی بهره ببرید .میزو صندلی تالاری که از مجموعه ما خریداری میکنید از روکش اسفنج و فوم و اجناس استفاده شده از مواد درجه یک و عالی بوده و در صندلی تالاری استفاده میشود . ضد ضربه و مقاوم از ضربه های جابجایی است و استقامت بالایی دارد . تمامی مدل های صندلی های تالاری و مبل تالاری که در مجموعه ما تولید میشود ترکیبی از استحکام و زیبایی که با به روز ترین و مدرن ترین شیوه های تولید صندلی تالار ، مجلس پذیرایی و هتلی تولید میگردد . ظرافت در طراحی و ساخت صندلی تالاری که در مجموعه ما تولید میشود موجب شده تا تولیدات ما پاسخگوی تمامی سلیقه های افراد باشد . همچنین به مشتریان خود مژده میدهیم که تمامی محصولات تولید شده صندلی تالاری و مبل تالاری در این شرکت دارای ضمانت تعویض میباشد و محصولات ما ۳ سال ضمانت و گارانتی دارد .از محصولات تجهیزات تالاری سعید سمیعی به غیر از صندلی تالاری میتوان از انواع میزهای پذیرایی مجلسی و تالار و هتل و همچنین میز شام لمسه در ابعاد مختلف میزهای فلزی تالاری و رستورانی نام برد
ر زمان بازدید تالار عروسی از معیارهای مهم انتخاب تالار پذیرایی بعد از گزینه های مهم گرفتن جایگاه عروس و داماد گزینه صندلی تالار یا مبل تالاری است .تولیدی صندلی تالاری علاوه بر دوام و استقامت در برابر گذشت زمان از نظر زیبایی و ظاهر دارای جذابیت میباشد .استفاده از پارچه مبل مرغوب و درجه یک ، زیرسازی مناسب و نیز پایه های محکم و بادوام از مزیت های خرید صندلی تالار و مبل تالاری از مجموعه ماست .

صندلی تالار ی و میز تالار و مبل تالار و دکوراسیون و چیدمان فضای تالارباغ بخش عمده ای زیبایی کل تالار را در بر میگیرد و علاوه بر این صندلی تالار سبب میشود تا از فضای مورد نظر به اندازه ی کافی بهره ببرید .میزو صندلی تالاری که از مجموعه ما خریداری میکنید از روکش اسفنج و فوم و اجناس استفاده شده از مواد درجه یک و عالی بوده و در صندلی تالاری استفاده میشود . ضد ضربه و مقاوم از ضربه های جابجایی است و استقامت بالایی دارد . تمامی مدل های صندلی های تالاری و مبل تالاری که در مجموعه ما تولید میشود ترکیبی از استحکام و زیبایی که با به روز ترین و مدرن ترین شیوه های تولید صندلی تالار ، مجلس پذیرایی و هتلی تولید میگردد . ظرافت در طراحی و ساخت صندلی تالاری که در مجموعه ما تولید میشود موجب شده تا تولیدات ما پاسخگوی تمامی سلیقه های افراد باشد .

مجموعه تولیدات ما خلاصه میشود در انواع و اقسام صندلی های تالار ، مبل های تالار ، و تمام تجهیزات تالار که تمام این تولیدات به جدید ترین شکل ممکن تولید میشود .

صندلی تالاری دارای ۳ سال ضمانت است در انواع رنگ ها و مدل ها با مرغوب ترین پارچه و مواد اولیه . کیفیت در اجناس ما به وضوح مشخص است

tajhiz
tajhiz
سعید سمیعی تولید کننده تحهیرات تالار پذیرایی و صندلی تالار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *